Dialekt kan stärka ditt varumärke

Blogg
juli 18, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Blev uppringd av en journalist på Dagens Nyheter häromdagen – hon skulle skriva en artikel om dialekter som varumärke. Från att ha varit något som ska putsats och slipas på till varje pris, till att de senaste åren ha blivit något som istället kan stärka det personliga varumärket. Och visst är det så.

Relaterade Inlägg

Vd:s rykte driver försäljning och ökar synligheten
Blogg
augusti 25, 2022

Vd:s varumärke driver försäljning och ökar företagets synlighet

Som vd för ditt företag är du ansiktet utåt för företaget eller verksamheten du driver. Du är den som alla först tänker på när…
Blogg
juni 16, 2022

Förtroende vårt viktigaste kapital

Förtroende är avgörande för att vi ska vilja jobba ihop med någon, köpa något av någon eller för den delen rösta på någon. Förtroende…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.