Dialekt kan stärka ditt varumärke

Blogg
juli 18, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Blev uppringd av en journalist på Dagens Nyheter häromdagen – hon skulle skriva en artikel om dialekter som varumärke. Från att ha varit något som ska putsats och slipas på till varje pris, till att de senaste åren ha blivit något som istället kan stärka det personliga varumärket. Och visst är det så.

Relaterade Inlägg

Blogg
april 20, 2022

Lär av den bästa – Steve Jobs

Som gammalt Apple-fan och har jag följt både företaget och grundaren Steve Jobs under många år. Jag är precis som många andra väldigt imponerad…
Blogg
mars 30, 2022

Starka varumärken står för något

Många företag pratar mest om sina erbjudanden, men det är svårt för att inte säga omöjligt att särskilja sig baserat på rationella produktfakta. Det…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.