Dialekt kan stärka ditt varumärke

Blogg
juli 18, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Blev uppringd av en journalist på Dagens Nyheter häromdagen – hon skulle skriva en artikel om dialekter som varumärke. Från att ha varit något som ska putsats och slipas på till varje pris, till att de senaste åren ha blivit något som istället kan stärka det personliga varumärket. Och visst är det så.

Relaterade Inlägg

Blogg
april 24, 2023

Drömchefens egenskaper där LYSSNA är den viktigaste

Kraven på dagens ledare är många och kommer från alla håll och kanter; uppifrån, utifrån och inifrån. Det är inte lätt att vara en…
Blogg
mars 31, 2023

TEDxStockholm presenterar åtta idéer och åtta talare

De flesta av er har säkert någon gång lyssnat på ett TED talk, vi har inspirerats och fascinerats av fantastiska talare som Simon Sinek,…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.