Emil och Anna tänker varumärke – ökat intäkterna fem till tio gånger

Blogg
juli 24, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Läste i dagens Svenska Dagblad om att våra svenska medaljhopp i längdskidåkning, Emil Jönsson och Anna Haag,  har lyft sitt varumärkestänk till högre höjder. De har bildat ett gemensamt bolag, Anna & Emil AB, (helt rätt att använda sina namn i bolagsnamnet) och sponsorsavtalen väller in.

Glädje, energi och framåtanda är deras ledord – snacka om att walk the talk. I varenda intervju visar de prov på just detta. Heja!!

Läs hela artikeln här

Foto: Andreas Bardell

Relaterade Inlägg

Blogg
april 20, 2022

Lär av den bästa – Steve Jobs

Som gammalt Apple-fan och har jag följt både företaget och grundaren Steve Jobs under många år. Jag är precis som många andra väldigt imponerad…
Blogg
mars 30, 2022

Starka varumärken står för något

Många företag pratar mest om sina erbjudanden, men det är svårt för att inte säga omöjligt att särskilja sig baserat på rationella produktfakta. Det…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.