Emil och Anna tänker varumärke – ökat intäkterna fem till tio gånger

Blogg
juli 24, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Läste i dagens Svenska Dagblad om att våra svenska medaljhopp i längdskidåkning, Emil Jönsson och Anna Haag,  har lyft sitt varumärkestänk till högre höjder. De har bildat ett gemensamt bolag, Anna & Emil AB, (helt rätt att använda sina namn i bolagsnamnet) och sponsorsavtalen väller in.

Glädje, energi och framåtanda är deras ledord – snacka om att walk the talk. I varenda intervju visar de prov på just detta. Heja!!

Läs hela artikeln här

Foto: Andreas Bardell

Relaterade Inlägg

Blogg
april 24, 2023

Drömchefens egenskaper där LYSSNA är den viktigaste

Kraven på dagens ledare är många och kommer från alla håll och kanter; uppifrån, utifrån och inifrån. Det är inte lätt att vara en…
Blogg
mars 31, 2023

TEDxStockholm presenterar åtta idéer och åtta talare

De flesta av er har säkert någon gång lyssnat på ett TED talk, vi har inspirerats och fascinerats av fantastiska talare som Simon Sinek,…
Sekretessöversikt

Denna webbplats använder cookies så att vi kan ge dig bästa möjliga användarupplevelse. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.