Emil och Anna tänker varumärke – ökat intäkterna fem till tio gånger

Blogg
juli 24, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Läste i dagens Svenska Dagblad om att våra svenska medaljhopp i längdskidåkning, Emil Jönsson och Anna Haag,  har lyft sitt varumärkestänk till högre höjder. De har bildat ett gemensamt bolag, Anna & Emil AB, (helt rätt att använda sina namn i bolagsnamnet) och sponsorsavtalen väller in.

Glädje, energi och framåtanda är deras ledord – snacka om att walk the talk. I varenda intervju visar de prov på just detta. Heja!!

Läs hela artikeln här

Foto: Andreas Bardell

Relaterade Inlägg

Effektiv kommunikation
Blogg
september 29, 2022

Sex sätt att bli mer effektiv när du ska presentera en idé för din chef eller ledningsgruppen

Du ska presentera en idé för din chef eller ledningsgruppen. Du känner dig lite nervös och osäker, fast du egentligen tycker att det du…
Blogg
augusti 25, 2022

Vd:s varumärke driver försäljning och ökar företagets synlighet

Som vd för ditt företag är du ansiktet utåt för företaget eller verksamheten du driver. Du är den som alla först tänker på när…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.