Instagram för varumärkesbyggande

Blogg
augusti 10, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Har träffat en Instagram-entusiast – en tjej på jobbet som går i gång på alla fyra när ämnet kommer på tal. Själv har jag ännu inte riktigt fattat grejen, pinsamt nog, speciellt eftersom jag jobbar med det jag gör. Men det är lika bra att lägga korten på bordet, jag har inte ens testat…

Men efter att ha pratat med Anna-Karin Carnebo, sann Instagram – nörd och specialist på sociala medier och tillika kollega till mig, så är jag fast. Nåja, det kanske var att ta i, men jag har i alla fall blivit nyfiken nog för att testa i alla fall. Det är ju onekligen ytterligare en spännande kanal att bygga sitt personligt varumärke i.

Kolla och lyssna på Anna – Carin här

Relaterade Inlägg

Effektiv kommunikation
Blogg
september 29, 2022

Sex sätt att bli mer effektiv när du ska presentera en idé för din chef eller ledningsgruppen

Du ska presentera en idé för din chef eller ledningsgruppen. Du känner dig lite nervös och osäker, fast du egentligen tycker att det du…
Blogg
augusti 25, 2022

Vd:s varumärke driver försäljning och ökar företagets synlighet

Som vd för ditt företag är du ansiktet utåt för företaget eller verksamheten du driver. Du är den som alla först tänker på när…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.