Instagram för varumärkesbyggande

Blogg
augusti 10, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Har träffat en Instagram-entusiast – en tjej på jobbet som går i gång på alla fyra när ämnet kommer på tal. Själv har jag ännu inte riktigt fattat grejen, pinsamt nog, speciellt eftersom jag jobbar med det jag gör. Men det är lika bra att lägga korten på bordet, jag har inte ens testat…

Men efter att ha pratat med Anna-Karin Carnebo, sann Instagram – nörd och specialist på sociala medier och tillika kollega till mig, så är jag fast. Nåja, det kanske var att ta i, men jag har i alla fall blivit nyfiken nog för att testa i alla fall. Det är ju onekligen ytterligare en spännande kanal att bygga sitt personligt varumärke i.

Kolla och lyssna på Anna – Carin här

Relaterade Inlägg

Blogg
april 24, 2023

Drömchefens egenskaper där LYSSNA är den viktigaste

Kraven på dagens ledare är många och kommer från alla håll och kanter; uppifrån, utifrån och inifrån. Det är inte lätt att vara en…
Blogg
mars 31, 2023

TEDxStockholm presenterar åtta idéer och åtta talare

De flesta av er har säkert någon gång lyssnat på ett TED talk, vi har inspirerats och fascinerats av fantastiska talare som Simon Sinek,…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.