Maud Olofssons personliga varumärke stärks

Blogg
juli 12, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Det lönar sig att ha en ståndpunkt, att driva en fråga man brinner för. Det har jag pratat om tidigare. Nu blir Maud Olofsson rådgivare åt den amerikanska regeringen. Hon ska ingå i utrikesminister Hilary Clintons expertgrupp som ska arbeta för att stärka kvinnors ställning i den global ekomin. Och är det något Maud Olofsson envist och med framgång jobbat med så är det att uppmuntra, stödja och driva kvinnligt företagande. Och detta rykte har även nått amerikanska öron. Inte illa Maud!

Läs mer här

Relaterade Inlägg

Blogg
april 24, 2023

Drömchefens egenskaper där LYSSNA är den viktigaste

Kraven på dagens ledare är många och kommer från alla håll och kanter; uppifrån, utifrån och inifrån. Det är inte lätt att vara en…
Blogg
mars 31, 2023

TEDxStockholm presenterar åtta idéer och åtta talare

De flesta av er har säkert någon gång lyssnat på ett TED talk, vi har inspirerats och fascinerats av fantastiska talare som Simon Sinek,…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.