Maud Olofssons personliga varumärke stärks

Blogg
juli 12, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Det lönar sig att ha en ståndpunkt, att driva en fråga man brinner för. Det har jag pratat om tidigare. Nu blir Maud Olofsson rådgivare åt den amerikanska regeringen. Hon ska ingå i utrikesminister Hilary Clintons expertgrupp som ska arbeta för att stärka kvinnors ställning i den global ekomin. Och är det något Maud Olofsson envist och med framgång jobbat med så är det att uppmuntra, stödja och driva kvinnligt företagande. Och detta rykte har även nått amerikanska öron. Inte illa Maud!

Läs mer här

Relaterade Inlägg

Effektiv kommunikation
Blogg
september 29, 2022

Sex sätt att bli mer effektiv när du ska presentera en idé för din chef eller ledningsgruppen

Du ska presentera en idé för din chef eller ledningsgruppen. Du känner dig lite nervös och osäker, fast du egentligen tycker att det du…
Blogg
augusti 25, 2022

Vd:s varumärke driver försäljning och ökar företagets synlighet

Som vd för ditt företag är du ansiktet utåt för företaget eller verksamheten du driver. Du är den som alla först tänker på när…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.