Maud Olofssons personliga varumärke stärks

Blogg
juli 12, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Det lönar sig att ha en ståndpunkt, att driva en fråga man brinner för. Det har jag pratat om tidigare. Nu blir Maud Olofsson rådgivare åt den amerikanska regeringen. Hon ska ingå i utrikesminister Hilary Clintons expertgrupp som ska arbeta för att stärka kvinnors ställning i den global ekomin. Och är det något Maud Olofsson envist och med framgång jobbat med så är det att uppmuntra, stödja och driva kvinnligt företagande. Och detta rykte har även nått amerikanska öron. Inte illa Maud!

Läs mer här

Relaterade Inlägg

Blogg
april 20, 2022

Lär av den bästa – Steve Jobs

Som gammalt Apple-fan och har jag följt både företaget och grundaren Steve Jobs under många år. Jag är precis som många andra väldigt imponerad…
Blogg
mars 30, 2022

Starka varumärken står för något

Många företag pratar mest om sina erbjudanden, men det är svårt för att inte säga omöjligt att särskilja sig baserat på rationella produktfakta. Det…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.