Sju A:n för framgångsrika varumärken.

Blogg
september 2, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Autentisk – alla starka varumärken är äkta, det bygger på den du verkligen är och det du faktiskt kan

Aktuell – baserat på vad marknaden behöver idag (med utrymme att utvecklas)

Attraktiv – tilltalande för målgruppen

Adekvat – relevant för målgruppen

Alltid likadan – konsekvent och synlig över tid

Avgränsad- klar och tydlig (vad du är och inte är) samt skiljer sig från andra

Angelägen – tar ställning för något, är engagerad i något eller för något

Relaterade Inlägg

Effektiv kommunikation
Blogg
september 29, 2022

Sex sätt att bli mer effektiv när du ska presentera en idé för din chef eller ledningsgruppen

Du ska presentera en idé för din chef eller ledningsgruppen. Du känner dig lite nervös och osäker, fast du egentligen tycker att det du…
Blogg
augusti 25, 2022

Vd:s varumärke driver försäljning och ökar företagets synlighet

Som vd för ditt företag är du ansiktet utåt för företaget eller verksamheten du driver. Du är den som alla först tänker på när…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.