Sju A:n för framgångsrika varumärken.

Blogg
september 2, 2014
Pia Lanneberg

Expert inom kommunikation, ledarskap och varumärkesarbete

Autentisk – alla starka varumärken är äkta, det bygger på den du verkligen är och det du faktiskt kan

Aktuell – baserat på vad marknaden behöver idag (med utrymme att utvecklas)

Attraktiv – tilltalande för målgruppen

Adekvat – relevant för målgruppen

Alltid likadan – konsekvent och synlig över tid

Avgränsad- klar och tydlig (vad du är och inte är) samt skiljer sig från andra

Angelägen – tar ställning för något, är engagerad i något eller för något

Relaterade Inlägg

Blogg
april 24, 2023

Drömchefens egenskaper där LYSSNA är den viktigaste

Kraven på dagens ledare är många och kommer från alla håll och kanter; uppifrån, utifrån och inifrån. Det är inte lätt att vara en…
Blogg
mars 31, 2023

TEDxStockholm presenterar åtta idéer och åtta talare

De flesta av er har säkert någon gång lyssnat på ett TED talk, vi har inspirerats och fascinerats av fantastiska talare som Simon Sinek,…
Följ oss
©2014 All Rights Reserved.