#3
Eller lyssna via
Podcast
18.18
februari 2, 2022

Mervärde

Idag vill många företag ”addera mervärde” – men vem bestämmer vad som är ett mervärde? Vi pratar om att vara glad och trevlig, cykel på köpet och män som levererar pizza med bar överkropp – kan allt vara mervärde beroende på egna preferenser? Eller kan mervärde rent av vara ett farligt ord? Jacob Östberg, professor i reklam & PR, avslöjar också vad som landat som en bomb inom marknadsföringsforskningen.

Gästar i studion

Henrietta Hurtig

Affärschef på it-konsultbolaget Adaptit

Andra avsnitt

Podcast
#13
februari 2, 2022

Ledarskapsfloskler

Varför är egentligen ledarskapsbranschen så väldigt floskeltung? Är ledarskapskonsulten den floskligaste i konsultfaunan? Vi kastar sten i eget glashus och ger oss på ledarskapsflosklerna….
Podcast
#12
februari 2, 2022

Marknadsföringsfloskler

Vi ger oss på den floskeltunga marknadsföringsvärlden och pratar bland annat om omnikanal, datadriven content som är tillgänglig 24/7. Handlar floskler om att inkludera…
Sekretessöversikt

Denna webbplats använder cookies så att vi kan ge dig bästa möjliga användarupplevelse. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.