#12
Eller lyssna via
Podcast
20:22
februari 2, 2022

Marknadsföringsfloskler

Vi ger oss på den floskeltunga marknadsföringsvärlden och pratar bland annat om omnikanal, datadriven content som är tillgänglig 24/7. Handlar floskler om att inkludera eller exkludera – vill vi alltid att folk ska förstå? Vi pratar om floskler som inträdesbiljett till en bransch och om innovativa lösningar med cutting edge-teknologi.

Gästar i studion

Helena Helsing Mork

Copywriter och Concept Developer på Grow

Lasse Ahlm

Moow Marknadskommunikation

Andra avsnitt

Podcast
#13
februari 2, 2022

Ledarskapsfloskler

Varför är egentligen ledarskapsbranschen så väldigt floskeltung? Är ledarskapskonsulten den floskligaste i konsultfaunan? Vi kastar sten i eget glashus och ger oss på ledarskapsflosklerna….
Podcast
#11
februari 2, 2022

Behovet av ett ”implicit”

I det här avsnittet pratar vi allmänt om floskler och varför vi egentligen använder dem. Vilka floskler gör vi oss själva skyldiga till? Varför…
Sekretessöversikt

Denna webbplats använder cookies så att vi kan ge dig bästa möjliga användarupplevelse. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.