Marknadsföringfloskler
#12
Eller lyssna via
Podcast
20:22
februari 2, 2022

Marknadsföringsfloskler

Vi ger oss på den floskeltunga marknadsföringsvärlden och pratar bland annat om omnikanal, datadriven content som är tillgänglig 24/7. Handlar floskler om att inkludera eller exkludera – vill vi alltid att folk ska förstå? Vi pratar om floskler som inträdesbiljett till en bransch och om innovativa lösningar med cutting edge-teknologi.

Gästar i studion

Helena Helsing Mork

Copywriter och Concept Developer på Grow

Lasse Ahlm

Moow Marknadskommunikation

Andra avsnitt

Podcast
#13
februari 2, 2022

Ledarskapsfloskler

Varför är egentligen ledarskapsbranschen så väldigt floskeltung? Är ledarskapskonsulten den floskligaste i konsultfaunan? Vi kastar sten i eget glashus och ger oss på ledarskapsflosklerna….
Podcast
#11
februari 2, 2022

Behovet av ett ”implicit”

I det här avsnittet pratar vi allmänt om floskler och varför vi egentligen använder dem. Vilka floskler gör vi oss själva skyldiga till? Varför…
Följ oss
©2022 All Rights Reserved.