Marknadsföringfloskler
#3
Eller lyssna via
Podcast
18.18
februari 2, 2022

Mervärde

Idag vill många företag ”addera mervärde” – men vem bestämmer vad som är ett mervärde? Vi pratar om att vara glad och trevlig, cykel på köpet och män som levererar pizza med bar överkropp – kan allt vara mervärde beroende på egna preferenser? Eller kan mervärde rent av vara ett farligt ord? Jacob Östberg, professor i reklam & PR, avslöjar också vad som landat som en bomb inom marknadsföringsforskningen.

Gästar i studion

Henrietta Hurtig

Affärschef på it-konsultbolaget Adaptit

Andra avsnitt

Podcast
#13
februari 2, 2022

Ledarskapsfloskler

Varför är egentligen ledarskapsbranschen så väldigt floskeltung? Är ledarskapskonsulten den floskligaste i konsultfaunan? Vi kastar sten i eget glashus och ger oss på ledarskapsflosklerna….
Podcast
#12
februari 2, 2022

Marknadsföringsfloskler

Vi ger oss på den floskeltunga marknadsföringsvärlden och pratar bland annat om omnikanal, datadriven content som är tillgänglig 24/7. Handlar floskler om att inkludera…
Följ oss
©2022 All Rights Reserved.