När vi nu är allt fler över världen som tvingas anpassa oss till det nya normala, att kommunicera mer digitalt från hemmakontoret, blir det…
Blogg
mars 25, 2020
Varumärket i kristider
I dessa dagar av kris och katastrof är kommunikation och varumärke viktigare än någonsin, för både människor och företag. En ny studie från Edelman…
Blogg
mars 18, 2020
Vi ❤️ mänskliga varumärken!
I dessa bistra coronatider finns det ändå några ljuspunkter i mörkret i form av mänskliga och empatiska företag, organisationer och individer som verkligen tar…
Blogg
mars 11, 2020
De fem viktigaste faktorerna för att lyckas på 2020-talet
De här fem faktorerna är avgörande för att bli framgångsrik på arbetsmarknaden under 2020-talet, i alla fall om man ska tro en trendspaning i…
Blogg
mars 4, 2020
Thought leadership allt viktigare i jakten på kunder och talanger
Thought leadership (eller tankeledarskap på svenska) är ett av de absolut bästa sätten att skapa förtroende och trovärdighet inom B2B-marknadsföring. I alla fall om…
Blogg
februari 19, 2020
Klimat, konjunktur och kompetens
Klimat, konjunktur och kompetens – det är de viktigaste framtidsfrågorna som snurrar i huvudet på svenska vd:ar. I alla fall enligt PwC:s rapport CEO…