Bästa marknadsföringsstrategin-gör det du älskar och älska det du gör
Varumärket är det där osynliga emotionella bandet som uppstår mellan köparna (kunder, arbetsgivare) och varumärket. Det är det bandet som får oss att bli…
Blogg
maj 30, 2016
Gnäll inte över dåliga möten – gör så här istället
Det gnälls mycket över möten, till viss del kanske med rätta. En tredjedel av vår arbetstid går åt till att sitta i möten –…
Blogg
maj 10, 2016
För många minus på förtroendekontot för Åsa Romson!
Åsa Romsons engagemang och gedigna kunskaper i miljöfrågor är det nog ingen som ifrågasätter, det är hennes ledaregenskaper som jag tycker att det finns…
Blogg
maj 2, 2016
Det ska vara kul att gå till jobbet!
Min devis har alltid varit att det ska vara roligt att gå till jobbet. Vi tillbringar så stor del av våra liv där, så…
Blogg
april 22, 2016
Varumärkesbyggande kräver fokus och tålamod. Och en PR-plan
Även om du har koll på vad ditt varumärke handlar om betyder inte det att du är efterfrågad eller att du har en ny kund….
Blogg
mars 31, 2016
De klär Sveriges näringsliv
Att kläder påverkar är det väl ingen som tvivlar på. Kläder är viktigt eftersom det speglar en individs kultur, personlighet och preferenser och de…